Tuesday, June 23, 2015

Makan dan santai di Kopi & XOXO Bangsar

Assalamualaikum.

korang dh try makan dekat kafe milik aktress popular Nora Danish?
kalau belum, jom pegi try!! sedapp baq hang.

cafe ni terletak dekat Bangsar. korang waze je kopi xoxo.. senang. hihi

aku paling suka makan dorang punya pisang goreng cheese by thegorpis. ada mcm2 flavors. memg sedapp!

meh aku jamu mata korang dgn makanan yg aku try dekat kopi & xoxo.


Bubur by bettyahmad
kombinasi yg sedap. ikan bilis rangup.



pisang goreng cheese original by thegorpis
boleh nmpak kan betapa banyaknya cheese!!



thegorpis cheese + coklat flavor.  sedap yakmatt.



thegorpis cheese + white coklat



air aku try peach blended. sedap je. member aku order soursop blended. pun sedapp.

ni je makanan yg kami sempat try. Masa aku p tu, cafe ni baru sgt2 dibuka. so time tu tak banyak lagi menu dia. skrg ni dh ada mcm2 menu dh. korg pegi tengok sendiri la.. try semua. haha. btw, harga makanan berpatutan. tak mahal sgt.
kalau nasib baik, dapat la jumpa Nora Danish. hihi. masa aku pegi haritu ada jer Nora kt cafe dia dgn anak dia and nedim. 

btw, parking sini cm leceh sikit sbb tak banyak tmpat parking. tu jer yg leceh. yg lain ok jer.


Lokasi cafe:
dekat dengan Rumoda
No. 3, Jln Riong
Off Jln. Maarof
59100 Bangsar

landmark: sebelum petronas.
 (cafe ni cm tersorok sikit so pndai2 la cari, hihi)
and tak jauh sgt dri Bangsar Village.



No comments:

Post a Comment